Filtru căutare: Bucuresti
PRIMĂRIA BUCUREŞTI

Adresa
B-dul Regina Elisabeta, nr. 47 sector 5
Primăria Municipiului București, organizează marți, 01 noiembrie 2022, o ședință de dezbatere publică
Primăria Municipiului București, organizează marți, 01 noiembrie 2022, ora 13.00, la sediul din B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5, etaj 3, camera 301, o ședință de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:
”Proiect de hotărâre privind diminuarea zgomotului produs de autovehiculele rutiere din Municipiul București”.
Precizăm că dezbaterea se va transmite și online, prin intermediul platformei de videoconferință WebEx.
Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie cinci minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail tiberiu.parvu@pmb.ro sau direct la Registratura P.M.B. (C.I.D.R.C.), cu sediul în B-dul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5, în zilele de luni, marţi, joi și vineri între orele 08.30-16.30, și în ziua de miercuri, în intervalul orar 8.30-18.30, persoana de contact Tiberiu Pârvu, telefon: 0213055500 int. 3021, 3022.
În acest sens, persoanele interesate să participe, fie prin prezență fizică, fie prin intermediul platformei online, sunt rugate să se înscrie până la data de 31.10.2022, ora 12.00, menționând în mod expres că doresc să ia cuvântul la dezbatere prin una din cele două modalități de participare, comunicându-ne în acest sens numele și prenumele, iar cei care doresc să ia cuvântul la dezbatere în sistem online vor comunica, în plus, numărul de telefon și adresa de e-mail la care să primească invitația de participare.
Persoanele care doresc doar să asiste la dezbaterea publică în sistem online, fără a lua cuvântul, sunt rugate să precizeze în scris și în mod expres acest fapt, prin modalitățile de mai sus, până la data de 31.10.2022, ora 12.00, cu indicarea numelui, prenumelui, numărului de telefon și adresei de e-mail la care să fie transmisă invitația de participare.
La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi cei interesaţi:
-persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.
Documentaţia poate fi consultată:
-pe pagina de internet a instituției – www.pmb.ro,
link:
https://www3.pmb.ro/
-la sediul Primăriei Municipiului București, B-dul Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, de luni până vineri în intervalul orar 8.00-16.00.
-proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Registratura P.M.B. (C.I.D.R.C.), la adresa B-dul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5, în zilele de luni, marţi, joi și vineri între orele 08.30-16.30, și în ziua de miercuri, în intervalul orar 8.30-18.30.
Menţionăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se mai pot depune până la data de 01.11.2022:
-ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail:
relatiipublice@pmb.ro/
-prin poştă pe adresa P.M.B. – B-dul Regina Elisabeta nr. 47, sector 5 – Directia Asistenţă Tehnică şi Juridică;
- la Registratura P.M.B. (C.I.D.R.C.), la adresa B-dul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5, în zilele de luni, marţi, joi și vineri între orele 08.30-16.30, și în ziua de miercuri, în intervalul orar 8.30-18.30.
Materialele transmise vor purta mențiunea ”Propuneri privind Proiectul de hotărâre privind diminuarea zgomotului produs de autovehiculele rutiere din Municipiul București”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției
www.pmb.ro, la linkul:
https://www3.pmb.ro/
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:
Telefon: 0213055500 interior 3109, 3044;
E-mail:
proiecte.supuse.
Direcția de Presă
27 octombrie 2022